Ao, måndag igen :/

Jajjamensan, nu är det måndag, ny vecka.. Klockan är si sådär 07:26. Gick upp när Marcus åkte och jobbade. Inser att min gitarr har stämt om sig en smula igen, inge bra ! Låter märkligt (inte bara för att det är jag som håller i den). Men men. Ackordbytena man måste träna på så det kvittar kanske ?

Idag ska jag minsan till hoforshallen och sola, cykla dit. Fan jävla vikt. Man kan inte slarva alls, då är det kört. Skulle ju verkligen behöva städa här med men vi får väl se hur mkt jag orkar. Ska umgås med Emelie idag också lät det som :)

Ja man kan ju egentligen bara hoppas på praktik, och det ser ut som att det inte är omöjligt. Skulle vara skönt att slippa skolan ett tag. Ja jag vet att det precis har varit lov och att jag har jobbat hemma. Men det hjälps inte när man känner som man gör så fort man sätter sin fot där. Det var ju lugnt ett tag, sen var det slut på friden.. hur orkar "folk".

Ganska kallt ute verkar det som :S brrr. Nä om man ska sätta fart och börja uträtta lite saker då kanske. Upptäckte att det inte var panik panik, tack och lov för gömmor. Får inte glömma att sprida ut igen bara. Såå ja, CYKLA och sola då. Fy är ju kallt ute.

Mkt roligare är du är hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0