Brrr !

Fy va kallt det är :S Känner mig inte pigg alls, illamående. Där av är jag hemmavid.

Igår var det full fart. Städade fram till 14:17, då åt jag frukost. Blev så fint. Tvättade fönstrena och damsög och torkade, grundlig städning av badrummet. Haha jag hittade mina träningsskor, fy bubblan säger jag bara. Dom luktade inte hallontårta så dom åkte i tvättmaskinen. Vek en massa tvätt gjorde ja å, var mkt att göra.Vvar iväg och slängde massa plast och papper, glas och aluminium med. Hade blivit en del. Skulle behöva panta en massa med. Finns ju fortfarande en säck kvar med buskar sen jag körde förra pantningen, 900 spänn, mkt burkar. Och det byggs ju på nästan varje dag, synd att man är för lat för att hålla ordning. Aja, sen var jag till hoforshellen och tänkte belöna mitt slit med lite solbränna. Mata i en massa pengar (dom har ju höjt dom där jävla prierna) sen såg jag att det hade kommit upp i 20 min, det är ganska mkt när man inte har solat nå innan. Var fruktansvärt jobbigt och varmt. Hörde på radion, medans jag grillades, att det är vanligt med brännskador när man solar. ja, nå brännskador blev det inte men soleksem kanske man kan kalla det, helt bulig på magen idag. Lite brunare iaf :)
Sen var jag hem och duchade så var jag och Emelie ut och gick en sväng, gick till time för att köpa glass men när vi kom dit ville ingen av oss ha något :P Såå vi gick vidare. Träffa på Fredrik med, eller han kom och pratade med oss :) Dags för mig och Emelie att skiljas, jag fick åka till silverdalen med Fredrik då han skulle till Alle. Tack för skjutsen föresten :P Blev så abrupt slut på min och Emelies promenad, fick så dåligt samvete :( Men det kändes som vi var på väg att ge oss iallafall. Hon hade tydligen blivit bjuden på mat av systeryster så det var okej :) tur de, får ses snart igen gumman !

Ja när jag kom hem stod Marcus ute och pratade med grannen, han väntade på att Jocke skulle komma och hjälpa honom med takstegen, tog sin lilla tid men nu sitter den där :) jag passade på att sy gardiner till köket som sitter uppe nu, det blev skillnad måste jag säga, mkt mysigare än utan ! Sen gjorde jag mat, fajitakyckling med fullkornspasta och broccoli, jag vet nkepig blandning men vi hade varken potatis eller grönsaker så det fick bli så. Måste handla idag. Synd att man inte har några pengar bara. Har en hundring på kortet, och då har jag endå tagit från sparkontot, den här månaden med.
Blir tight med orken och bensinpengar till pappa, fira honom på söndag. Sen vill jag ju gärna ha en present med även om han säger att han inget vill ha. Det ordnar sig alltid.

Smärta, dummingar. Får se vad hon säger i mån då.
Långt inlägg, inget viktigt var det heller :P

Att vakna brevid dig på morgonen, precis där jag lämnade dig känns helt underbart ! Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0