Jag älskar dig.

Igår var vi på 85års kalas. Träffade Marcus släktingar, tror faktiskt jag har skaplig koll nu :P var mkt folk där. Vi käkade från golfresturangen i barkhyttan, det var gott :)

Sen var vi hem en sväng, Marcus drack ikapp lite sen tog vi taxi, lata som vi är, hem till knudas. Var lite folk där och vi satt och pratade lite, skrattade lite åt sundvik som alltid lyckas bli lika klapprak. Vi var nog inte tillräckligt sugna på fest igår. Marcus hade ju druckit dagen före med så han var väl lite seg. Jag spred ut drickat på för lång tid så jag kom aldrig igång så Nyman var så snäll att körde hem oss.

Tänk vad en skjorta kan göra. En svart enkel skjorta. Jag tycker Marcus är bra snygg annars men igår var du riktigt snygg gubben ^^ Vit v-ringad t-shirt och en svart skjorta med lite uppkavlade ärmar. Uppknäppt nån knapp. MUMS ! <3

I mån är det måndag och jag tänkta "spela" lite gitarr få se om det kan bli några framsteg. Får passa på när jag är hemma själv så jag slipper skämma ut mig :P

Nu blir det visst mulet också. Var fint ett tag här. Jag cyklade upp till lilla sparköp och köpte hamburgebröd och derssing så gjorde Marcus egna, fantastiska hambusgare som han grillade, Han kan han. Inte konstigt att man gått upp i vikt ! :P men jag klagar inte, får hålla lite koll bara :) Ja menar, ja cyklade ju och handlade iallafall :P

När du skrattar blir jag lyckligast i världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0