My soul doesn't sing anymore -_-

Upp och nergångar. Ibland vill man bara gråta eller försvinna..

Jaha, nu var det kanske nån dag sen jag skrev va ? Hur som hellst så har jag varit nykter på fester och sedan folkan, blev där i max en timme. Det är inte nån höjdare. Igår var vi och firade min kära far. Va gamla ni blir. Jag saknar er <3 Känns ganska hemskt att vara ifrån er så mkt om jag ska vara ärlig :( Vilken "tur" att man blir så gamal själv nästa vecka då så man får träffa er lite. Eller ja pappa iallafall. Får väl se hur många mer det blir.

Ja, vad har jag egentligen att säga. Har tänkt på vad jag vill ha nu.
En ordbok.
En symaskin (tror mamma och dom har kirrat det).
Akvarell pennor, akrylfärg och lite dukar.
En ny parfym, nämligen slut och då passar det ju bra att önska sig en sån då.
och som jag sa till Marcus, en massa kärlek.

Går i skolan två dagar den här veckan. Sista april - alkohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0