Sexigt med musik !

Att det är !
Var ganska lite folk på estraden men det var skönt att det inte var fullpackat. Bra band var det. Mustach var bäst, stor eloge till ljusteknikern ! Herregud va det var häftigt :)

Vi grillade för övrigt lite innan vi åkte, mums mums. Sen åkte vi till Gävle, jag körde. Skönt att kunna åka när man vill. Haha, så när vi står på parkeringen och ska kliva ur bilen så ser vi Johanna och Jimmy åka förbi :) Så vi hängde ihop med dom under kvllen. Var mkt trevligt att ses igen. Lite förvånande endå att så lite folk tar sig ut när det endå händer nått, ja menar, jag hade betalat 350 för att BARA se mustach men nu var det ju dead by april, renegade five, HEAT och dia psalma med. Vi åkte dock efter mustach, är inget jätte fan av dia psalma.

Ja så stannade vi vid statoil och köpte korv innan vi åkte hem, det är ett måste om man passerar efter 23 :P
Ja jag är helnöjd med kvällen. Stå på sprithyllan med dina armar om mig och lyssna på bra musik <3 rrrao !

Ja nu är det inpackning av hår som gäller. Ska föra över lite pengar från e-sparkontot sen ska vi till systemet och köpa lördagsgodis.
Vid 17 tiden ska vi vara i barkhyttan ett tag. Sen hem till hofors och Knudas för han skola firas !

Blä, jag rapar vitlök :/ synd att den salladsdressingen är oslagbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0