Fint väder hörrni.. pfft

God morgon. Nu har jag kommit in i samma rutin som i förra bloggen. Man får vara glad om det blir nått inlägg alls. Ja helgen var såå lugnt så. Var till svärdsjö och hälsade på Roland, Frida och Angelica i lördags. Trevligt, mysiga människor :) Sen på kvällen grillade vi, somnade i ganska vanlig ordning på soffan båda två. Jag vet inte om jag bara har tröttnat eller om ja verkligen har blivit gammal. Ser inte det roliga i att supa mig full mer, eller shoppa.. eller vara social över huvud taget :/ Känner mig skittråkig. Men jag har helt enkelt inte roligt när jag går ut mer. Kanske beror på vilka man går ut med iof men förr kunde jag ha kul själv i princip. När hände detta ? Vi var ju iallfall och handla i valbo och gävle i fredags. Skulle bara in på olssons tyger och clas olssons. Fick smärre beslutsånget över vad jag skulle köpa för tyg så det fick bli en ganska stor stuvbit och lite spets, inte ens 50 spänn, de tycker ja va bra :P Fick ju presentkort där så jag får åka in igen sen när jag har fått lite mer ideer. (fick en symaskin när jag fyllde så) På clas olssons blev det 4 målardukar på ram, 2 stora tuber färg (en svar och en vit) och en mindre tub med rött. Gjort två tavlor hittills. Dom blir inte skitbra men det kanske blir bättre.. Ja hur som så åkte vi till valbo sen och jag hittade verkligen ingenting, fy va tråkigt det var. Antingen var det för att affärerna verkligen inte hade nått eller så orkar jag inte leta bara ? Var inte så kul som det brukar vara iaf. Marcus hitta byxor och t-shirt så dte var ju kul för honom :P Jag måste rycka upp mig. Första året på ganska länge jag hoppa en crusing med. Kände helt enkelt inte för det. Hallå ?! det brukar ju vara jätteroligt. Men nej.. Kan vara så att lite av det negativa drar ner mig en smula. Förr kunde man åka var man vill med vem man vill men det är alldeles för komplicerat nu. Får så tråkiga konsekvenser -_- Ljungan, som jag inte har pratat med på ja vet inte hur länge hörde till och med av sig och frågade om ja skulle dit. Fan Johanna, skärpning ! Håller mig hemma och pular med mina leksaker istället ja (målandet och syandet, ja jag fick en ordbok och jag vet att man inte säger syandet) Närmar sig ålderns höst. Fy då... ------------------------------------------------------------ Alltid lika trevligt att stöta på folk man inte ser varje dag. Mindre roligt är när denna ser ut som att något är hemskt roligt ??

Kommentarer
Postat av: Hedberg

Du får lägga upp bilder på tavlorna :) nyfiken seru

2009-05-11 @ 14:19:38
Postat av: Emelie

O ja ,du börjar bli gammal! Skärpning nu Johanna .. Nu är de vi som styr ihop något o har sjukt kul en helg. Det är på tiden tycker jag!

2009-05-11 @ 22:28:27
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis sådär har jag kännt mig vääldigt länge nu.. Du har iaf en symaskin! Skulle jag också vilja ha :P

2009-05-12 @ 11:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0