Man behöver ju inte oroa sig för "beach 2009" iaf !

Nej för med den här sommaren vi har så lär min relativt nya bikini bli oanvänd. Jag vet att det "bara" är slutet på maj men det bådar inte gott gott folk. Dock så tänker jag försöka vända tillbaka till min tidigare livsstil då denna har orsakat en viktuppgång på 5 kilo ! Fy fan va drygt... Första åtgärden var att jogga en sväng här på morgonen. Nej, det gjorde jag absolut inte förr men man gick allt mer då. Kalla det "kick-start" :P Marcus jobbar nämligen idag och jag kunde inte somna om när han stack vid 06 någon gång så vid sju drog jag ut. Klapp på axeln, bra jobbat Johanna. Sen behöver man ju inte nämna att man käka både pizza och godis igår :/ dumkopf ! Jag har varit inne på att klippa någon rolig frisyr. En "rolig" frisyr för mig är ju något som man kan pyssla med = massa uppklippt. Men.. Det var ju så här att jag klippte av mig håret för att få det mer jämnlångt så snälla, få inget rus med saxen, jag kommer ångra mig bittert. Sen såg jag att om det är någon frisyr man INTE ska ha 2009 så är det hockeyfrilla. Uppklippt blir gärna lite åt det hållet så jag ska försöka härda ut ! Igår var jag och en till tjej från min klass och paddlade. Egentligen skulle detta inträffat den 4 men alla vet ju vad som är på gång då så vi fick helt enkelt få detta överstökat med NV. Måste bara nämna att för att gå nv så vet dom hemskt lite om naturen och allt där till.. Hur som hellst så tog jag och Marielle (klasskompis) täten och paddlade på i hyglig fart. Fick vänta efter var och varannan fors då många var fega och drog upp kanoten och gick förbi fosarna -_-´ det som var roligast ! Ja, vi kom till slutdestinationen en smula före som andra. En halvtimme om man ska vara petig, eller ja, Davidsson sa att dom var en halvtimme bort när jag ringde så vi fick åka hem tidigare, SKÖNT ! Missuppfatta mig inte, det var riktigt roligt att paddla, men man blev bra trött efter ett tag. Och tur har man ju. Vi slutade samtidigt som vår klass så jag fick åka med Öberg hem. Guld att slippa gå till bussen och sedan sitta på den i 45 min och sen gå hem till silverdalen. Tack ska du ha ! Var så kolossalt trött när jag kom hem. Plockade ur diskmaskinen sen la jag mig och dog på soffan. Vaknade 18:30 i vild panik. Skulle ju till Pernilla till 18:00 (trodde jag) och jag hade inte duschat. Vaknade inte fören jag stog i duschen kan jag säga. När jag var i full färd med att göra mig klar fick jag ett sms av Emelie som undrade om jag kunde färga håret på henne "i mån innan vi äter" I mån tänkte jag, hmmf.. det stämmer inte. Det hade blitt ett litet fel. Hon trodde det var fredag i torsdags så hon hade sagt fel till mig. Det är alltså idag det är tänkt att det ska vara tjejkväll. Ja, så kan det gå. Mitt projekt tar form, jag hoppas på ett bra slutresultat annars får jag väl sy in den och fråga om den duger åt Lynn. Blev ett ganska långt inlägg, för omväxlings skull. Undra om mellanslagen fortfarande inte fungerar. Dom två tidigare inläggen funkade det inte på. Blir jobbigt att läsa allt i ett. Kanske ses i helgen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0