Hungrig igen !?

Hallå, måndag, lite uttråkad, vill hellst inte att det ska bli tisdag alls :/ Var som vanligt ett tag sen jag sktev, kommer inte ihåg vad jag skrev sist men senaste nytt är väl att jag har klippt mig, i morse faktiskt. Sparade 450 spänn bara sådär. Lite trökigt när man vill ha långt men det måste ju underhållas med. eek kommer hit om ett tag, ska bli kul att ses igen. Varit ute och gått dom två senaste dagarna, känns att dte behövs. Tog igen en massa med Emelie i lördags, var skit länge sen det med. Pratade oavbrutet från 17:00 till 22:00 ungefär, det var trevligt iaf :)________________________________________ Ja sen har jag och Marcus för fösta gången sen vi blev tillsamman lyckats vara på krogen utan att ryka ihop, så mkt iaf, vara bara en liten skitgrej annars hade vi jättekul, dansade som riktiga retards :) Älskar homom <3 Emma och Peter var med dom å, var hos oss och käka innan och så blev det lite oplanetar ett depåbesök. Jaa.. hmm, jag Emma och Malin ska gå och se Hoåbrygga, torsåkersrevy. OM Malin inte skulle gå med Anders då, isf får jag och Emma gå själva. Ska bli "spännande" :P Mer då. Jo har ju gjort klart i vardagsrummet nu, är bara lister och innetak som ska in sen är nedervåningan klar ! Niice. Sen är det bara gräva om grunden, rusta övervåningen, bygga altan och fixa tomten mm mm :P _________________________________________ Hmm, ja, redigerade en bild i dag för fösta gången på jag vet inte hur länge, presentationsbild på facebook om det verkar intressant, gjorde inte så mkt på den för en gång skull, ändrade lite kontsast och la till lite filter å greja. Är förövrigt inte kvar på bdb, så nä, nu kan man inte kolla nå bilder där heller. Känns som att det börjar avta, men när man väl håller på så är det kul :) Jösses, jag hade ju så mkt vilktiga saker att dela med mig av känner ja.. Stackars Marcus har varit och är lite hängig :/ frågan är ju bara vad det är ? asså vad han är för sjuk. Nä fan, jag är hungrig. Satsa på en macka kanske, hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0