Fredag.. Du och jag ?

God morgon. Det är fredag och jag är ledig, skönt ! Marcus gjorde en eld i morse innan han drog och uppmanade mig att underhålla den men jag somnade. Det var inte så lätt att få igen den igen som man kanske kan tro men nu brinner det iallafall, kommit upp i 19,8 grader än så länge, brrr. ____________________ Känner att jag börjar bli sjuk :/ inte roligt. Igår köpte vi bilen ! v70, bra fin faktiskt, lättkörd för att vara en traktor :P Skyll dig själv Rönn, nu har du tjajat åt dig en volvo här på släntvägen så nu får du se till att den håller sig hel ;) _____________________ Idag ska vi försöka få in badkaret, tvätta av duschväggarna och ta ner dom, dra lite el och lite vatten, sen så. Hoppas det blir en lugn kväll, vet inte om man pallar med så mkt efter installationen. Marcus snacka om mat och öl men ja tror dom får vara hos Rönn då iaf, jag är sjuk. ____________________ Undra när folk ska acceptera att jag faktiskt bor här med ? " vad ska DU göra här sen då Mackan?" Morr, vad ska VI göra....! Ska man behöva flytta å lägga hälften var innan det blir vårat eller ? aja, tråkigt tycker ja. ____________________ Jaha, nä nu hade jag inte så mkt mer att skriva. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0