Makeover dag 2

Ja, igår brespacklade jag hela rummer, är fruktansvärt ont i fingrarna. Blev så slut i dom igår så dom låste sig, har dom aldrig gjort förut, fick ta tag och böja med den andra handen. Men det går bra iaf, hittills :P_______________________________ Nu har jag slipat av där inne, tog en kopp kaffe och en macka i väntan på att dammet ska lägga sig lite, äta lär man ju i vilket fall som hellst så. Ja in och spackla i skarvar och hål ch lite ojämnheter, i mån blir det å måla om allt går som det ska, eller ja visst ja, måste nog spackla skarvarna på gipsskivorna en tredje gång först. Aja vi får se, är ju så kinkigt när man ska måla, allt syns ! _____________________________________ Idag kommer nog mitt psykodraperi och min "blodiga fötter" badrumsmatta. Moahaha vi nice de kommer bli :P_______________________________ Fick ett samtal utav Emma nyrligen och det ser ut att kunna bli lite at och lite dricka på fredag, ev utgång, man får väl se hur man känner. ________________________________ Igår bakade jag kladdkaka, trodde äggen började bli dåliga så jag skulle göra av med dom men dom hade långt kvar till bäst föredatumet. Dom blev perfekta, precis soå som jag vill ha dom <3 glad jag blev. Japp, DOM jag gjorde portions kladdisar :) Ibland ska man få lyckas med, sällan men "plötsligt händer det" gud så dåligt.. ______________________________ Stanley ligger här i knät och snarkar, vet ingen katt som låter så mkt när han andas, han måste ha vääldigt trånga luftvägar. Fuuup låter han :P hihi. ________________ Nä nu har jag suttit länge nog, tandborstning sen in i dammet, hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0