Tiisdag

God förmiddag. Jag är i full färd med att vänta. Väntar på ett badkar som har rest lång väg för att slutligen komma och bo med oss. När som hellst nu. Medans jag vänra så tänkte jag skriva lite. Nu gjorde jag lite mellanrum här men bloggen brukar inte acceptera det så det kommer förmodligen bli jobbit att läsa då allt kommer så ihop. Det är mkte jag skulle vilja göra nu, eller handla snarare. För det första, eller ja, allt har väl ungefär samma prio. Iaf så skulle jag vilja ha nya vinterskor, sett ett par tjusiga ena för 500. Jag brukar inte tyvka att vinerskor är fina så det var ju kul att man tyckte det om dessa. Sen skulle jag vilja köpa tyg. Har nämligen gjort ett billit köp som jag är ganska nöjd och optimistisk över. Kommer bli bra, och kul att man har haft ett finger med i spelet själv ! Ja och sen så blir det ju till att måla om här där jag befinner mig i detta nu (vardagsrummet) nästa vecka, ska bli underbart att bli klar på nedervåningen. Är bara innetak som ska på plats, sen så. Jo och till detta "klar". jag vill, för att de ska bli så bra klart som möjligt, köpa lampor, gardiner, soffkuddar, tavelramar, hyllor och diverse piffpiff. Alla har räknar ut att ett studiebidrag inte räcker till hälften av detta men man får se det som en långväga process, nu blev jag osäker på hur prosess stavas..? hjärnsläpp. Aja O ja visst ja, jag har sett ett par snygga lampskärmar jag vill ha med och överkast. Jag tycker om att ha det fint hemma okej ? Ja, min uråldriga telefon kommer väl inte vara med för alltid så jag har börjat titta efter en ny sån med, ingen större prioritering på den dock. nya blommor skulle man ha haft med såg jag nu när jag kikade mot förnstret. Haha ja, och på tal om all materia så har vi ju sålt cherokeen och är nu i full jakt med att hitta en v70, vem vet, vi kanske åker till uppsala idag. nu tror jag inte att det var nå mer om detta :) _____________________________________________________ Kankse ska sattsa på att göra sånna här brytningar istället för att försöka hoppa ner en rad. _____________________________________________________ hmm, kanske blir skitskumt det å. Hur som hellst. Ledig idag. igår städade jag och bakade bullar. Knepigt att det alltid är godare att äta någon annans bullar. Har inte så mkt att göra idag.. hmf. Har ett klagomål att framföra. Du är dum, en människa som vill få sig själv att verka omtänksam men som i själva verket redan har sin plan som hon hoppas att alla andra ska följa, annars får det tydligen vara. Varför duger inte en annan till att göra sånna saker med då om det går bra med andra ? Jag vill inte ! Nu har jag lättat mitt hjärta :) hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0